Terytorium Ziemi Kale

Ziemia Kale (ang. Kale Lands) - fanowskie królestwo, otoczone pustynią

Fauna i Flora

Ze względu na swoje położenie Ziemia Kale jest dość sucha i podczas pory suchej często brakuje wody a zwierzęta przymierają głodem, dlatego roślinożercy często migrują i wracają gdy przyjdą deszcze. Do migrujących roślinożerców należą zebry, bawoły i gazele. Oryksy i żyrafy zazwyczaj zostają. Z mięsożerców żyją tu lwy senegalskie, hieny pręgowane, serwale i lisy pustynne. Żyje tu również duża populacja sępów.

W czasie deszczów Ziemia Kale jest bardzo zielona, pomimo bliskiego położenia pustyni. Natomiast podczas pory deszczowej wszystko staje się suchsze, więdnieje i żółcieje, jeszcze bardziej niż na innych terytoriach. Rosną tu akacje, palmy (głównie daktylowe), baobaby i rzadko drzewa mahoniowe.

Najważniejsze lokacje

Lwi Kanion - miejsce zamieszkania Stada Kale. Jest to kanion porośnięty krzewami.

Wieczne Źródła - miejsce otoczone palmowym lasem, znajduje się tam duże zbiorowisko mini wodopojów, które wysychają tylko w czasie najcięższych pór suchych. To stamtąd zwierzęta czerpią wodę, podczas gdy wyschną wszystkie inne wodopoje.

Oaza Kale - jest to oaza położona niedaleko terytorium, będąca jego częścią. Zwierzęta rzadko tam przychodzą, służy głównie jako miejsce spotkań dyplomatycznych z innymi lwimi królestwami.

Lwy z Ziemi Kale

W rzeczywistości, Palmowa Ziemia była niegdyś częścią terytorium Ziemi Kale. Jednak podczas buntu przeciwko jednemu z królów, część stada oddzieliła się i zagarnęła Palmowe Ziemie. Właśnie dlatego oba stada lwów tak bardzo przypominają się wyglądem. Oboje mają smukle sylwetki, kanciaste nosy, jasne futra z jaśniejszymi obwódkami wokół oczu a samce mają małe grzywy.

Ustrój Stada Kale

Ze względu na bliskość ze stadem z Palmowej Ziemi, także ich ustój jest podobny. Zrzucenie przywódcy z tronu i zabicie jego młodych nie jest przestępstwem. Jednak w odróżnieniu od stada Palmowej Ziemi, nie wszystkie młode samce są tutaj wyganiane, poza przyszłym królem w stadzie zostać mogą również inni synowie króla, ale tylko ci, którzy zostali urodzeni przez przywódczynię, główną partnerkę króla, wtedy zostają oni strażą stada. Synowie innych lwic są wyganiani. Jednak, nawet synowie przywódczyni zwykle odchodzą z własnej woli, ponieważ nie mogą mieć młodych z lwicami z rodzinnego stada. Taki romans byłby karany wygnaniem i lwa i lwicy. Ale właśnie dlatego często do takich romansów dochodzi, ponieważ wygnany samiec ma zapewnioną jedną partnerkę i razem mogą założyć stado. Jednak dzięki samcom, którzy zdecydują się zostać w stadzie, stado nie jest tak bardzo narażone na przejęcie przez obcego samca, dlatego inne królestwa, rzadko, lecz jednak, decydują się na ,,sojusze małżeńskie'' ze Stadem Kale. Zazwyczaj księżniczka wysyłana jest jako konkubina dla obecnego króla, lub jako przyszła przywódczyni dla księcia koronnego.

Ciekawostki

  • Ziemia Kale jest jednym z najstarszych lwich królestw. Powstała na przełomie panowania piątego i szóstego króla Lwiej Ziemi.

Galeria