FANDOM

Wimbi - fanowska córka Nuki i Vitani, żona Makuby i matka jego młodych

Wygląd

Wimbi to starsza lwica o kremowym futrze i czerwonych oczach. Jej pędzelek jest czarny. Nos typowo złoziemski. Wokół oczu ma ciemne obwódki a na uszach odznaczenia, takie, jakie miała Zira i pokołtunioną grzywkę, podobną do tej, którą miała jej matka, Vitani. Na tylnej nodze ma bliznę, prezent od bawoła.

Charakter

Wimbi jest spokojną, odpowiedzialną lwicą. Jako matka jest opiekuńcza i wyrozumiała.

Historia

Wimbi urodziła się jakiś czas po zjednoczeniu stad. Nikt jednak nie wiedział, że jest córką Nuki. Kiedy miała pięć miesięcy urodził się Makuba za którego wyszła wiele lat później. Potem urodziła mu czworaczki a dwa lata później kolejną córkę. Zmarła podczas polowania na żyrafę.

Stosunki Rodzinne

Nuka - Wimbi nigdy nie znała ojca a matka nie lubiła o nim opowiadać.

Vitani - Lwica bardzo kochała swoją matkę. Bardzo przeżyła jej śmierć.

Makuba - Jest w zwiąsku z Królem ze strachu jednak w większości sytuacji potrafi uspokoić swojego agresywneg mąża.

Moto - Bardzo kochała swojego pierworodnego syna i dobrze się z nim dogadywała.

Nyasi - Ich relacje zawsze były wyjątkowe. Oboje się sobą nawzajem opiekowali.

Mavu - Ich relacje były trudne ale go kochała i bardzo przeżyła jego przedwczesną śmierć.

Furaha - Obje działają jak jeden lew. Całymi dniami mogły by siedzieć razem

Curve - Lwica kochała swoją najmłodszą córkę i zawsze poświęcała jej wiele czasu. Ich relację były bardzo dobre ale nie tak dobre jak jej i Furahy.

Ciekawostki

  • Jest wzorowana na lwicy imieniem Natsumi z programu ,,Królestwo Drapieżników''.
  • Jako nastolatka kochała zachody słońca.
  • Była zakochana w lwie imieniem Tion. Kiedy Makuba się o tym dowiedział, wygnał lwa.