FANDOM

Wygląd:

Uzuri jest młodą, zwinną lamparcicą z dość dużymi, silnymi łapami, ciemno-różowym nosie o kształcie zło-ziemców, długi ogon w duże kropki.

Charakter:

(wkrótce)

Historia imienia:

Jej rodzice nadali swojej córce takie imię, ponieważ bardzo długo starali się o dziecko, a gdy mała Uzuri się narodziła, oboje z miejsca uznali że jest najpiękniejszym kocięciem na lwiej ziemi, dlatego nadali jej takie imię.

Historia:

Uzuri urodziła się na lwiej ziemi, gdzie wkrótce poznała samca geparda o imieniu Harakya. Szybko zaczęli się spotykać. Z czasem Uzuri zaszła w ciąże, planowała o tym powiedzieć swojemu partnerowi, lecz właśnie wtedy zmarł książę Kopa, a Simba natychmiast wygnał Zirę z jej lwicami i wszystkie inne stada, które nie żyły na lwiej ziemi od początku. Lwica w panice przyłączyła się do stada prowadzonego przez młodego, lecz bardzo ambitnego lamparta, o imieniu Makucha, gdzie wkrótce urodziła. Gdy zauważyła jak bardzo jej córka jest podobna wyglądem i zachowaniem do geparda, postanowiła zostawić ją na lwiej ziemi, jednak przedtem nadała jej jeszcze imię, Fuli. Uzuri przez długi czas żyła ze stadem lampartów, do czasy aż zobaczyła do czego zdolny jest Makucha. Nie chciała krzywdzić innych. Postanowiła więc opuścić stado. Zamieszkała blisko lwiej ziemi, w Stadzie lamparcich ziem. Miała w głębi serca nadzieję że jeszcze kiedyś zobaczy córkę lub partnera... jednak nigdy to się nie stało.