FANDOM

Sasza1

Sasza

Rodzina:

Rodziców nie znał. Przygarnęła go Zira i Skaza. Na początku ich kochał ale później znienawidził. Zawsze był wdzięczny za to że się zaopiekowali.

Wygląd:

Ma sierść ciemno kasztanowatą ,a nos przypomina bardziej do lwów ze Lwiej Ziemi. Na jego ramieniu widnieje znak lwiej straży i blizna którą zrobiła mu Zira.

Życie:

Młodość:

Został sierotą gdy miał 1 miesiąc. Przygarnęła go Zira która znalazła go przy kanionie. Gdy był jeszcze mały pokazał się na jego ramieniu znak lwiej straży. To był fenomen ,ponieważ to funkcja dziedziczna. Inne zwierzęta były lekko przerażone że syn Ziry ma być ich obrońcą. Przodkowie postanowili mu odebrać dar ryku ale znak pozostał. gdy trochę podrósł często wybierał się na Lwią Ziemię gdzie poznał Kopę. Stał się jego najlepszym przyjacielem. Gdy Zira chciała zabić następcę tronu Sasza stanął w jego obronie przez co nabył dwie blizny. Od tamtego czasu czuł nienawiść do lwicy.

Lwia Straż:

Gdy był na lwiej ziemi aby upolować sobie jedzenie zauważył go Kion. Szybko wraz ze swoją drużyną go obezwładnił. Młody lewek zauważył na jego ramieniu znak Straży. Po paru spotkaniach zaprzyjaźnili się. Pewnego dnia Kion zapytał się ojca czy Sasza może dołączyć do lwiej straży. Królowi nie podobało się to ale w końcu się zgodził.

Dorosłość: Ożenił się z Mary i miał trójkę dzieci, Hosię, maku i Lily

Skaza- nie lubił go zbytnio ale próbował go zrozumieć

Zira- lwica której szczerze nienawidził ale

Scazina- jego ulubiona przyszywana siostra

Kovu- zazdrościł mu relacji z Kiarą

Vitani- próbował się z nią pogodzić ale ona z nim nie

Nuka- uwielbiał go drażnić

Phauto- nie darzył go zbytnią sympatią

Simba- uważał go za autorytet

Kopa- jego najlepszy przyjaciel

Kion- zazdrościł mu sprytu i daru ryku przodków

Galeria:
HosiaMakuLily

Hosia, Maku i Lily

Sic

Sasza i Maku

Sasza1