FANDOM

Rasy postaci

Witaj! Na tej stronie znajdziesz większość znanych ras postaci z filmów, seriali, a nawet z wyobraźni fanów! Początkowo, strona będzie zawierała tylko najważniejsze rasy, lecz miejmy nadzieję, że rozwinie się w przyszłości. Kiedy chcesz dodać jakąś rasę, proszę zastosuj się do tego układu: (od góry) nazwa gatunku, rasa 1, opis, rasa 2, opis (itd.), przykłady bohaterów oraz w miarę możliwości galeria z przykładowymi postaciami. Strona będzie stopniowo rozwijana, więc mam nadzieję, że pomożesz w jej wzroście!

Gatunki oraz rasy kanoniczne

Lew

Lew afrykański:

Większość bohaterów z "Króla Lwa" to właśnie lwy afrykańskie. Rasa ta poza filmem występuje też w prawdziwym świecie.

Przykłady bohaterów:

Hiena

Hiena cętkowana

W uniwersum "Króla Lwa" gatunek ten jest przedstawiany zazwyczaj jako niezrównany psychicznie (oprócz wyjątków, np. Janjy czy Jasiri). Nie grzeszą też inteligencją. Hieny cętkowane występują w prawdziwym życiu.

Przykłady bohaterów:

Rasy oraz gatunki wymyślone przez fanów

Lew księżycowy

Rasa wymyślona przez użytkowniczkę Yetriss.

Rasa lwów większych od swoich kuzynów i posiadające magiczne zdolności. Obecnie jest bardzo nieliczna i zamieszkują tylko Góry Księżycowy i Księżycową Ziemię, jednak można je spotkać tam gdzie inne lwy. Przez niektórych uznawane za podgatunek lwów Północy.

Przykłady postaci:

  • Luna
  • Yenneris
  • Neytiri
  • Moa

Lwy słoneczne

Rasę wykonała Yetriss

Lwy Słoneczne to lwy o jasnych sierściach. Ich wzrok jest słaby w ciemnościach, ale za to w dzień mogą patrzeć na słońce cały czas.

Przykłady postaci:

  • Brak informacji

Lwy chmur

Lwy Chmur to lwy, które rodzą się na wybranej przez rodziców chmurze. O tej rasie wie niewiele kotowatych, dlatego są niesłusznie uważane za mit.

Przykłady postaci:

  • Brak informacji

Lwy leśne

Brak informacji

Przykładowe postacie:

  • Brak informacji