FANDOM

UWAGA! SPOILERY DO SEZONU TRZECIEGO LWIEJ STRAŻY!

Rani - Obecna liderka Nocne Stado (ang. Night Pride), partnerka Kiona. Jest główną postacią, która pojawia się w drugiej połowie sezonu 3.

Wygląd:

Rani jest ciemno-kasztanową lwicą o ciemnej końcówce ogona oraz prędze (nieco ciemniejszej od koloru futra) ciągnącej się od szyi do końca pleców, lecz nie wchodzącą na ogon. Ma różowy nos oraz jasne łapy. Na przedniej, lewej łapie posiada małą ranę. Jak na razie w serialu nie zostało nam powiedziane w jaki sposób ją zdobyła, lecz prawdopodobnie podczas walki. Na ramieniu posiada znak Nocnego Stada. Jej oczy są ciemno-brązowe.

Charakter:

Rani jest silną przywódczynią, podobnie jak babcia, bardzo opiekuje się Drzewem Życia i troszczy się o swojego młodszego brata Baliyo i wszystkie zwierzęta z Drzewa Życia, kiedy zostanie królową. Rani jest odważna i zdeterminowana, aby chronić Drzewo Życia, choć ma swoje wady. Jako spadkobierczyni tronu babki i przywódczyni Dumy Nocy, ma silną pewność, że ma rację, ponieważ surowo osądziła Kiona, gdy się poznali (i zignorowała fakt, że konflikt rozpoczął jej brat Baliyo) , wierząc, że czyny mówią głośniej niż słowa, co doprowadziło ją następnie do odmowy przejścia Kionowi i Straży Lwa do Drzewa Życia. Dopiero po zgłoszeniu się do babci, która poprosiła Rani, by przyprowadziła do niej Kiona po kilku słowach mądrości, dała im drugą szansę i była pod wrażeniem, jak Strażnik oczyścił przejście górskie i nie zapuścił się przez nie a także Kion stawiający przed sobą swojego przyjaciela Ono. Mimo to wątpiła i obawiała się go kilka razy po tym fakcie, zwłaszcza gdy zostało to ujawnione Makucha i jego armia podążyła za Lwia Strażą do Drzewa Życia.

Rani2

Mimo całej swojej siły i poczucia obowiązku Rani kryje w sobie wrażliwą stronę niepewności i wątpliwości, że nie chce się ujawnić. Ostatecznie doprowadziło to do tego, że Rani i Kion znaleźli związek jako przywódcy i podzielili się, w jaki sposób oboje wątpili w siebie i swoje zdolności przywódcze, powodując, że się zakochali.

Teorie:

Jest spokrewniona z Kovu

argumenty:

  • Ma bardzo ciemne futro, a w Królu Lwie (i Lwiej Straży) rzadko trafiają się lwice o tak ciemnym futrze,
  • Kształt ciała Rani (z wyjątkiem głowy) jest podobny do ciała Kovu, gdy ten był jeszcze lwiątkiem,
  • Ich jasne oznaczenia na ciele są podobnego koloru i są w podobny sposób rozmieszczone,

kontrargumenty:

  • Nie wiemy czy matka lub ojciec Kovu wciąż żyją,
    Rani and kion

    Rani i Kion

  • Rani ma typowo lwio-ziemski nos i gładki pysk,
  • Ich charaktery dosyć się różnią.