FANDOM

Cytaty:

Prince: Bez przerwy traktujesz mnie jak dziecko! Nie jestem już małym kocięciem!
---Prince kłóci się z Kionem.
Kion: Synu, spoczywa na Tobie wielka odpowiedzialność. Mam jednak nadzieję że podołasz temu.
Prince: Nie martw się tato.
---Prince podczas rozmowy z ojcem

Wygląd:

Prince jest dość dużym, mocno zbudowanym o silnych łapach lwem. Jego sierść jest bardzo podobna do jego ojca, Kiona, lecz jest trochę ciemniejsza. Ma ciemno-zielone oczy i dwie blizny: Jedną na lewym oku, drugą na ramieniu, trochę poniżej znaku lwiej straży. Ma dość grubą, bujną, ciemno-brązową grzywę, opadającą na prawe oko.

Charakter:

Prince jest zwykle spokojnym, odważnym, opanowanym i przywódczym lewkiem. Posiada umiejętności dobrego przywódcy, lecz czasem jest też niezdecydowany.

Historia:

Prince urodził się na lwiej ziemi. Jego matką była Jasiri, a ojcem Kion. O umiejętności swego ryku dowiedział się mniej więcej w tym samym czasie co jego ojciec. Szybko stał się dobrym liderem nowej lwiej straży. Swoją pierwszą bliznę (na oku) otrzymał podczas walki ze stadem lampartów które wtargnęły na lwią ziemię. Młody książę pamiętał historię o bliźnie którą dawno temu otrzymał jego ojciec, jednak nie zamartwiał się. Szybko zaprzyjaźnił się w gepardzicą o imieniu Pori, córką Fuli i pewnego geparda. Swoją drugą bliznę zdobył podczas walki z kuzynem, dzieckiem Kiary i Kovu, który był w tym momencie opętany przez złe duchy. Młody książę podczas walki nabawił się wielu ran i szanse na uratowanie jego życia były nikłe. Na szczęście cudem się udało, jednak kapitanowi lwiej straży do końca życia miała zostać blizna.