FANDOM

Phauto

Phauto - Fanowski syn Skazy i Ziry, kuzyn Simby, oraz starszy brat Scaziny.

Wygląd

Phauto jest brązowo rudym lwem, ma białe podbrzusze i pysk. Jego grzywa jest czarna. Ma także grzywę na łokciach. Jego powieki są ciemne, tak samo jak i obwódka na nosie. Jego oczy są ciemnozielone. Posiada typowy dla Złoziemca nos. W dodatku posiada bliznę, oraz stracił kawałek ucha. Z wyglądu bardzo przypomina ojca.

Charakter

Phauto ma charakter podobny do ojca. Jest przebiegły oraz zły. W dodatku jest szaleńczo zakochany w Nali, oraz jest o nią zazdrosny gdy ta spotyka się z Simbą. W dodatku jest wybuchowy, oraz bał się wejść po belkach by złapać Simbę.

Relacje rodzinne

Skaza - Phauto bardzo kochał swojego ojca, tak samo jak on jego.

Zira - Nienawidzili się.

Scazina - Phauto próbuje ją przeprosić, lecz ta mu nie wybacza.

Nuka - Ich relacje zawsze były napięte.

Vitani - Ich relacje zawsze były napięte.

Kovu - Nie przepadają za sobą.

Simba - Nienawidzą się od czasów dzieciństwa.

Nala - Jest w niej szaleńczo zakochany.

Kiara - Phauto nie lubił tego jak Kiara rozmawiała z Kovu. Kiara i tak wiedziała że Phauto nigdy się nie odmieni.

Historia

Dzieciństwo

Phauto urodził się jeden dzień po Simbie, oraz kilka dni przed Nalą. Jak pierwszy raz zobaczył Nalę to od razu się w niej zakochał, lecz nie robił on na niej wrażenia. Później Phauto powiedział swoim rodzicom że się zakochał. Skaza przyjął to z pokojem, lecz Zira była wściekła i nie pozwalała mu być w związku z Nalą. Później Phauto był zazdrosny o Nalę, gdy ta bawiła się z Simbą. Więc zaczął z nim walczyć i po walce Phauto nieco zranił Simbę i uciekł. Po rzekomej śmierci Simby, Phauto został przyszłym królem. Phauto nadal denerwował się tym że Nala rozpaczała za Simbą.

Młodość

Gdy Phauto dorastał zaczął flirtować z Nalą, lecz nadal nie robiło to na niej wrażenia. Potem Phauto chciał żeby jego matka pogodziła się z tym że jest zakochany w Nali. Lecz później pokłócił się z matką i Zira w nocy próbowała zabić Nalę, lecz Phauto ją obronił. Więc dlatego Zira zadrapała mu oko. Gdy Phauto był nastolatkiem, urodził mu się młodszy brat, Nuka. Phauto był zazdrosny o to że jego rodzice spędzali nad Nuką więcej czasu. Więc dlatego próbował go zabić. Lecz przyłapała go Nala. Cztery tygodnie po narodzinach Nuki, urodziłą mu się siostra Scazina, której nieco się bał z powodu jej charakteru. Więc dlatego starał się utrzymać z nią więź. Scazinę tak samo denerwowało to jak jej najstarszy brat flirtował z Nalą.

Dorosły

Gdy Phauto był młodym dorosłym poszedł do dżungli, ponieważ na Lwiej Ziemi nie było jedzenia. I nagle zobaczył Timona i Pumbę i chciał się na nich rzucić, lecz uratował ich Simba i znowu wygrał walkę ze swoim kuzynem. Wtedy Phauto uciekł na Lwią Ziemię i ukrywał to w tajemnicy. Lecz po powrocie do domu Phauto ujrzał to że jego rodzice przygarnęli Kovu i Vitani. Phauto był zszokowany i w nocy chciał zabić Kovu, lecz przyłapała go Scazina. Lecz gdy Simba, Nala i Phauto byli całkowicie dorośli, Phauto zmuszał Nalę do ślubu. Gdy ta się nie zgodziła, Phauto zaczął ją gonić i nie dał rady. Nala szukała pomocy i znalazła Simbę. Gdy Phauto chciał uratować Nalę w walce z hienami, jedna z hien odgryzła mu kawałek ucha. Po walce Phauto był smutny widząc swojego martwego ojca. Więc dlatego zaatakował Simbę po raz kolejny, lecz Simba znowu wygrał. Gdy Phauto zobaczył prezentacje Kiary, był w szoku. Gdy jego młodsze, prawdziwe rodzeństwo stało się nastolatkami, Phauto zaczął się nabijać z Nuki, Vitani i Kovu. Lecz nie nabijał się ze Scaziny. Kilka dni przez rozpadnięciem się Lwiej Straży Scaziny, Phauto chciał jej pomóc i w nocy próbował wraz z nią zabić Kiona. Lecz przyszedł Simba, i Phanto chciał go zabić. Scazina rzuciła się na swojego brata by obronić Simbę. Wtedy rodzeństwo uciekło na Złą Ziemię i zostawili Kiona. Gdy jego młodsze rodzeństwo było dorosłe, to pewnej nocy obserwował ze Scaziną, to czy Kovu zabije Simbę i narazie plan się nie powiódł. Phauto był wściekły. Podczas tego jak Nuka wchodził po belkach, Phauto przeczuwał że i tak jego młodszy brat zginie. I tak właśnie się stało. Po śmierci matki, Phauto chciał zaatakować Simbę, lecz rzuciła się na niego Scazina. Phauto był bliski śmierci, ponieważ próbował się utrzymać gdy spadał do rzeki. Wieć dlatego groził Nali że jak nie wyjdzie za niego to popełni samobójstwo. Wtedy Kiara dowiedziała się że to on Phauto jest wcieleniem Skazy, nie Kovu i wytłumaczyła to swoim rodzicom. Wtedy Nala spokojnie mu odmówiła małżeństwa i Phauto popełnił samobójstwo skacząc do rzeki.