FANDOM

Msaaba

Msaaba - Fanowska córka Simby i Nali. Jest najmłodsza z rodzeństwa. Autorem postaci jest Martyna Lwica Gaming.

Wygląd

Msaaba jest bardzo podobna do swojej matki w drugiej części Króla Lwa, lecz jest od niej jaśniejsza. Jej kolor sierści jest jasnokremowy, podbrzusze, pysk i powieki są białe. Posiada ciemnokasztanową końcówkę ogona. Jej oczy są niebieskie, a nos fioletowy.

Osobowość

Msaaba jest opiekuńcza, miła i przyjacielska. Czasem lubi rozmawiać z Fuli, gdy ta jest sama. Jak dla niej Kion jest największym skarbem Lwiej Straży. Często opiekuje się swoim starszym rodzeństwem jeśli np. mają kontuzję. Boi się iść na Złą Ziemie, uważa że to nawiedzone miejsce. Z tego powodu jest nieśmiała i zawsze trzyma się blisko rodziny i przyjaciół. Lecz chwile przed wojną gdy była zmartwiona o Kiarę, była wściekła na ojca za to że wygnał Kovu. Nigdy nie wywoływała kłótni, pomiędzy swoim rodzeństwem. Gdy bardzo się przestraszy zaczyna głośno krzyczeć. Raczej nie okazuje złości w przeciwieństwie do innych lwiątek. Nie przeszkadza jej to że Simba jest wobec niej nadopiekuńczy.

Siła fizyczna

Msaaba nie jest zbyt silna. Poluje tylko na słabsze od siebie okazy. Msaaba jest szybka i bystra. Msaaba nie umie walczyć, lwica sama odmówiła uczestniczenia w walce ze Złoziemcami. Lecz zawsze poświęciła by się dla swojej rodziny.

Relacje rodzinne

  • Simba - Ojciec Msaaby. Msaaba go kocha i zawsze się go słucha. Simba też jest nieco nadopiekuńczy wobec niej.
  • Nala - Matka Msaaby. Msaaba często spędza z nią wiele czasu. Lwice często ze sobą rozmawiają.
  • Kopa - Najstarszy brat Msaaby. Początkowo Msaaba nie znała swojego brata, lecz gdy Kopa powrócił na Lwią Ziemię. Lwica się ucieszyła z powrotu swojego brata. Kopa też był szczęśliwy
  • Kiara - Starsza siostra Msaaby. Dobrze się dogadują.
  • Kion - Starszy brat Msaaby. Kion jest jej ulubionym członkiem Lwiej Straży. Kion też kocha swoją młodszą siostre Msaabe.
  • Kovu - Szwagier Msaaby ze strony Kiary. Msaaba na początku trzymała się od niego z daleka, lecz gdy po ratowaniu Kiary wszyscy wrócili na Lwią Skałę Msaaba podziękowała Kovu za uratowanie jej siostry i poszła.
  • Vitani - Szwagierka Msaaby ze strony Kopy. Lwice nie pisnęły do siebie ani jednego słowa, rzadko ze sobą rozmawiają.

Historia

Dzieciństwo

Msaaba narodziła w okresie dorastania Kiara i Kiona. W tym okresie Kionowi pojawia się biała obwódka na nosie. Podczas prezentacji była spokojna. Kion nawet się cieszył że nie jest najmłodszy w rodzinie. Gdy Msaaba była w wieku lwiątka. Zobaczyła nieznaną jej Złą Ziemie, zapytała się ojca czym jest ten teren. Po odpowiedzi ojca przestraszyła się Złej Ziemi i obiecała że nigdy się nie zbliży do tego terenu. W dodatku nigdy nie zbliżała się do Złej Ziemi Gdy chciała zobaczyć resztę Lwiej Ziemi poszła z nią Nala. Po oprowadzaniu ją po Lwiej Ziemi Msaaba spotkała pewne lwiątko o nazwie Mganga i się z nim zaprzyjaźniła. Później Timon i Pumba, wraz z Bungą pokazali jej ich własny dom. Msaabie nawet się podobał ich dom. Potem zaczęła odwiedzać dom Ono i Beshtiego. Po kilku dniach zapytała się Kiona czy wszyscy na Złej Ziemi muszą być źli, a Kion odpowiedział że zna taką jedną dobrą hienę o imieniu Jasiri. Więc dlatego Msaaba poszła z Kionem poznać klan Jasiri. Gdy Msaaba bawiła się Tunu i Wemą, przez przypadek weszli na terytorium Janjy, który ich dopadł. Gdy Kion biegł na pomoc przybiegła też reszta Lwiej Straży. Lecz na ratunek przybiegł także Mganga. Gdy Mganga chciał zawalczyć z Janją, Lwia Straż odpędziła klan Janjy i wszyscy poszli. Później Msaaba obiecała że już nigdy nie wejdzie na terytorium Janjy i dłuższy czas spędzała z Mgangą. Lecz pewnego dnia jak Kion chciał gdzieś pójść ze swoją młodszą siostrą, Kiara uważała że to zły pomysł i Simba przyznał racje Kiarze. Dlatego Kiara zabrała Msaabę na wyprawę, wraz z Tiifu i Zuri. Po wyprawie Msaaba zaczęła bawić się ze swoim rówieśnikiem Mgangą.

Młodość

Gdy Msaaba była starsza zaczęła uczyć się polować ze swoją matką. Gdy była nastolatką, Kiara i Kion byli młodymi dorosłymi. Zanim Kiara poszła na swoje pierwsze polowanie, Msaaba przytuliła ją. Później jak na Lwiej Ziemi był pożar Msaaba bała się wyjść, lecz i tak chciała uratować siostrę. Lecz gdy Kiarę uratował Kovu początkowo Msaaba była przestraszona, lecz po powrocie na Lwią Skałę Msaaba podziękowała Kovu za ratunek Kiary i sobie poszła. Następnego dnia jak Msaaba zaczęła polować, polowanie przerwał jej Mganga. Więc dlatego Mganga zaczął z nią polować. Po polowaniu zaczęli się razem bawić. Po zabawie Msaaba i Mganga zaczęli obserwować Kovu i Kiarę. Msaaba wiedziała że Kiara i Kovu będą dobrą parą, lecz Mganga był innego zdania co do ich związku. Po wygnaniu Kovu, Msaaba zobaczyła że Kiara uciekła i ukrywała to w tajemnicy przed ojcem, na którego była strasznie zła na i Mganga także. Dlatego Msaaba zaczęła przemawiać ojcowi do rozumu i Simba zaczął się zastanawiać co zrobić ze związkiem Kiary i Kovu.

Galeria

Uwaga!

Ten artykuł jest w budowie, ale jak chcecie możecie komentować! :)