FANDOM

DrugiSkaza2019

HISTORIA

Mfalme urodził się pięć dni przed Kiarą. Gdy Simba zobaczył lwiątko od razu wpadł w szał. Nala nazwała go Mfalme bo chciała aby był królem bo jest starszy od Kiary ale nie jest synem Simby. Simba go nienawidził,lecz Nala darzyła go wielką miłością. Gdy Mfalme był podrośniętym lwiątkiem poszedł z Kiarą na lekcję o władzy. Simba kazał mu się zatrzymać i wtedy zrobił mu bliznę. Mfalme natychmiast pobiegł do Nali a ta przyprowadziła go do szamana. Gdy dowiedział się że blizna zostanie na zawsze był nawet szczęśliwy. Podobało mu to się. Młody dorosły bardzo dobrze walczył co Simba zauważył. Mianował go na wojownika Lwiej Ziemi. Później Mfalme poznał lwicę Zaharę. Razem spędzali czas i zostali parą. Dorosły Mfalme doczekał się syna. Nazwał go Mufasa Jr. Po ojcu Simby. Uczył go walki i nawet trochę władzy. Uratował go przed antylopami w wąwozie. Mfalme umarł że starości.

CHARAKTER

Mfalme jest bardzo odważnym i silnym lwem. Jest też bardzo ambitny i mądry. Już jako lwiątko wykazywał się dobrą walką. Nienawidzi śpiewać i nie lubi Timona i Pumby. Kocha swoją żonę i syna. Mało lubi Simbę. Założył własne stado. Stado Blizny. Jest tam królem. Jego stado znajduje się na Czarnej Ziemi. Mfalme umie odczytywać kłamstwa.

CIEKAWOSTKI

-Jest bardzo podobny do Skazy,dlatego niektórzy go z nim mylą

-Chciał być królem Lwiej Ziemi

-Jego ulubione jedzenie to mięso zebr

-Nienawidzi śpiewać

-On sam znalazł pewną ziemię, którą nazwał Czarną Ziemią