FANDOM

Makuba - fanowski syn Kovu i Kiary

Wygląd

Makuba jest starym lwem o czarnym, złoziemskim nosie. Ma brązowe futro i nieco ciemniejszą, posiwiałą grzywę. Na ciele ma liczne rany, pamiątki po walkach z młodości.

Charakter

Jako lwiątko był podobny do Kovu. Trochę arogancki i pewny siebię lewek.Nigdy nie chciał bawić się z innymi lwiątkami. Uważał, że żaden szanujący się król nie traci czasu na zabawę. Kiedy obją tron po śmierci jego rodziców wporowadził w życie swoje tyranistyczne rządy. Nigdy też nie szanował lwic i młodych samców.

Historia

Makuba urodził się na Lwiej Ziemi, kródko po śmierci Simby. Dorastał w wiedzy, że kiedyś przejmnie tron i będzie rządzić Lwią Ziemią. Kiedy jego matka, Kiara zmarła podczas polowania na bawoła, jego stosunki z Kovu uległy znacznemu pogorszeniu. W końcu, po latach jego ojciec zmarł ze starości a on obją tron. Do 23 roku życia nie miał królowej. W końcu stwierdził, że potrzebuje potomstwa i swoją królową mianował lwicę w jego wieku, Wimbi. Po jakimś czasie od ich ślubu urodziły się im czworaczki, Moto, Nyasi, Mavu i Furaha. Stwierdził, że Moto obejmnie po nim tron. Dwa lata puźniej, Wimbi urodziła kolejną córkę, Curve. Kiedy rok później Moto i Nyasi odeszli z Lwiej Ziemi mianował innego lwa swoim następcą.

Ciekawostki

  • Jest wzorowany na lwie Sekekamie z programu dokumentalnego ,,Królestwo Drapieżników".
  • Mięso bawoła to jego ulubione jedzenie.