FANDOM

Lwy Wysokie
Rodzina Kotowate
Zamieszkanie Tylko Maron
Długość Życia od 40 do 70 lat
Lwy Wysokie-Starodawna rasa lwów zamieszkująca wyłącznie Maron

Wygląd

Większość lwów z tej rasy ma czarny bądź brązowy odcień sierści, ciemne lub brązowe oczy. Wyjątkiem jest królewska linia tej rasy, która ma z reguły jasnoniebieskie oczy i ciemną lub brązową grzywę. Są większe od lwów Afrykańskich jak i są silniejsze od nich.

Żywienie

Żywią się przede wszystkim mięsem, czasem rybami. Są zręcznymi łowcami i dobrze działają w grupie, toteż nigdy nie głodują.

Hybrydy

Lwy te mogą się mieszać się z innymi rasami lwów i mieć płodne potomstwo, ale rzadko kiedy tak czynią. Dzieci z tych związków dziedzicom większość cech od rodzica, który był Lwem Wysokim (Nasienie jest silne). Prócz tego z reguły mają tylko jedno lub dwójkę dzieci, Jedynym znanym przypadkiem takiego związku jest księżniczka Cerenia, która związała się z księciem Theorem i miała z nim syna, Elrona.

Zachowanie

Rasa ta ma silne przywiązanie to swych króli, których bardzo szanują. Działają zawsze w grupie i podczas polowań często dowodzi król (lub królowa). Bardzo troszczą się o swoje potomstwo. Oprócz króla i jego braci w stadzie żyje kilkudziesięciu samców, którzy są bezwzględnie posłuszni władcy.