FANDOM

Rasa wymyślona przez Martynę Lwicę Gaming (niedługo dodam zdjęcia). Możecie tworzyć własne postacie tego gatunku.

Lwary (inaczej Lwy Amerykańsko-Południowe) - Mityczna rasa, a właściwie hybryda lwa oraz ary. Żyją w mitycznym świecie zwanym Neonazia, a właściwie Dzuńgli Neonazyjskiej.

Podgatunki lwar

Lwara ararauna

Hybryda lwa oraz ary ararauna. Charakteryzuje się cyjanowo-żółtym kolorem futra oraz skrzydeł, zielonym łbem i czarnymi zarysami na twarzy. Grzywy u samców są niebiesko-zielono-czarne. Natomiast ich ogony są cyjanowo-żółte. Często są sojusznikami lwar zielonoskrzydłych, a rzadko lwar żółtoskrzydłych. Posiadają czarny nos.

Przykłady postaci:

  • Jak na razie brak...

Lwara zielonoskrzydła

Hybryda lwa oraz ary zielonoskrzydłej. Charakteryzuje się jasnobordowym ubarwieniem futra, białym łbem oraz jasnobordowymi zarysami na twarzy, a u niektórych białe podbrzusze. Mają zielono-błękitne pióra na skrzydłach oraz grzywy. Ich pióra na ogonie są błękitno-jasnobordowe. Podobnie jak lwary żółtoskrzydłe mają czarno-biały nos.

Przykłady postaci:

Lwara żółtoskrzydła

Hybryda lwa oraz ary żółtoskrzydłe. Nieco podobna do ary zielonoskrzydłej. Charakteryzuje się czerwonym ubarwieniem futra, białym podbrzuszem, a czasem białe podbrzusze czy czerwone zarysy na twarzy. Ich pióra na skrzydle są żółto-niebieskie, podobnie jak i grzywa. Ich pióra na ogonie są niebiesko-czerwone. Mają czarno-biały nos.

Przykłady postaci:

Lwara hiacyntowa

Hybryda lwa oraz ary hiacyntowej. Charakteryzuje się niebieskim ubarwieniem futra, a rzadko żółtym podbrzuszem. Posiada żółte powieki i pysk. Ich grzywa oraz ogon są niebieskie.

Lwara oliwkowa

Lwara modra

Hybrydy

Lwara Catalina

Lwara rubinowa

Siedlisko

Zachowanie

Moce

Słabości

Ciekawostki