FANDOM

Wygląd:

Kusisi zwana przez wszystkich Kusii, jest bardzo podobna do swojej mamy. Odziedziczyła po niej zło-ziemski jednak różowy nos, grzywkę oraz podobną budowę ciała. Od matki odróżnia ją znacznie ciemniejszy kolor futra oraz brązowe oczy których jej matka nie posiada. Ma również lepiej zbudowane i silniejsze łapy oraz ciemniejszy pas sierści biegnący od szyi do ucha.

Charakter:

Kusii jest Bardzo pewna Siebie i odważna. Nie boi się stawać z kimś pyskiem w pysk. Często też kłóci się z siostrami. Jest druga w kolejności, starsza od niej jest tylko Queen. Fakt ten bardzo ją frustruje, to też nigdy nie żałuje ostrych słów swojej siostrze. Często też walczą ze Sobą na niby, chcąc udowodnić która z nich jest silniejsza i lepiej walczy. Kusii często wymyka się nocami z jaskini by pobyć trochę sama z dala od innych. Jest typem kogoś kto czasem lubi być w czyimś towarzystwie, a czasem po prostu woli być sam ze Sobą. Przywykła do faktu że wszyscy dobrze ją traktują ze względu na jej pochodzenie. Często jest bardzo wyniosła i zadziera łeb. Lubi gdy cała uwaga skupia się na niej i na jej "wyjątkowości".

Relacje rodzinne:

Vitani - jest matką Kusisi. Bardzo dobrze się dogadują jako rodzina. Vitani bywa czasem nad opiekuńcza względem swoich córek, jednak Kusii nie przeszkadza to. Bardzo kocha mamę i zawsze słucha się jej porad. Lubi przebywać w jej towarzystwie, nawet jeśli często jest bardzo zapracowana jako liderka Lwiej Straży.

Nieznany Lew - Kusii tak samo jak jej siostry nie zna swojego ojca i nie wie kim jest. Mimo wszystko bardzo, bardzo pragnie się dowiedzieć kim jest owy tajemniczy lew. Na razie bezskutecznie.

Queen - Jest starszą siostrą Kusisi. Z powodu wieku, dwie młode lwice bardzo często ze Sobą rywalizują na słowa lub kły czy pazury. Kusii nigdy nie brakuje ostrych słów w gębie i zawsze palnie coś żeby tylko jej siostra się rozzłościła co dość często jej się udaje. Dość rzadko okazują milsze uczucia wobec Siebie.

Jana - Jest najmłodszą siostrą Kusisi. Z tego powodu lwica traktuje ją często jakby po prostu nie istniała. Traktuje ją jak powietrze i rzadko z nią rozmawia, co jednak samej Jany nie przeszkadza. Jest raczej spokojna i nie wdaje się w kłótnie pomiędzy Kusii, a Queen. Zdecydowanie woli siedzieć na uboczu, co zaś odpowiada Kusii.

Kovu, Kiara, Kion - Są to wujkowie i ciocia Kusii oraz jej rodzeństwa. Lwiczka bardzo ich lubi, zwłaszcza za ich wysoką pozycję w hierarchii stada. Mieszkają praktycznie pod jednym dachem więc często się widują, chodź ich rozmowy nie są jakoś szczególnie długie.

Simba, Nala - Dziadkowie Kusisi i jej rodzeństwa. Są już w dość podeszłym wieku. Kusii dość często się z nimi widuje lub po prostu mija, jednak rozmawiają rzadko. Obecnie żądzą Lwią Ziemią, jednak Kusii sądzi że wkrótce to jej wujkowie obejmą po nich tron. Cicho liczy też że może kiedyś i ona zasiądzie na tym jakże królewskim miejscu i stanie się królową.