FANDOM

Mały Kovu

Mały Kovu

Kovu - złoziemiec, partner Kiary, syn (prawdopodobnie przyszywany) Ziry oraz przyszywany syn Skazy, możliwy brat Nuki i Vitani.

Wygląd

Kovu ma kasztanową sierść, ciemnobrązową grzywę i zielone oczy. Jak na lwiątko ma poważną posturę i w przeciwieństwie do Simby posiada również kłębek grzywki. Jako dorosły lew jest silny, szczupły. W późniejszym czasie Zira rani go w oko wywołując bliznę podobną do blizny jaką nosił Skaza. Ze względu na zielone oczy i bliznę często inni porównują go do Skazy, jednak Kovu jest bardziej umięśniony niż jego przyszywany ojciec.

Charakter

Kovu już w młodym wieku jest bardzo agresywny, arogancki i beztroski. Jednak jak każde lwiątko lubi się bawić i podejmować wyzwania. Jako dorosły lew zmienia swoją osobowość przez miłość do Kiary.

Teorie (można edytować)

Kovu jest synem Ziry i nieznanego lwa

Argumenty:

  • Zira wypowiada się o Kovu jako bracie Nuki.
  • Zira jest nazywana matką Kovu.
  • Obie postacie mają cechy złoziemca.

Kontrargumenty:

  • Kovu nie jest podobny do Ziry.
  • Zira nie zdradziłaby Skazy.
  • Ich charaktery są zupełnie inne.
  • Zira nawet jakby adoptowała Kovu mówiła by o nim jak o synu a Nuka nadal byłby jego bratem.

Kovu to syn SkazyZiry

Argumenty:

  • Wygląd na to wskazuje: Kovu i Skaza mają bardzo podobny kolor futra, ciemne grzywy, złoziemskie nosy i rzadko spotykane zielone oczy.
  • W polskim dubbingu Kovu jest dwukrotnie nazwany synem Skazy: w piosence Jeden z Nas (Skazy syn stać nie może się jednym z nas) i podczas rozmowy Kiary i Simby (Wiem, że idzie w ślady swego ojca! A ja muszę iść w ślady mojego).
  • Zira jest nazywana w filmie i serialu matką Kovu, a ona raczej nie zdradziłaby Skazy.
Bandicam 2019-09-08 19-49-17-792

Dorosły Kovu w serialu "Lwia Straż"

Kontrargumenty:

  • W angielskim, czyli oryginalnym, dubbingu Kovu nigdy nie jest nazwany ojcem Skazy.
  • Skaza i Kovu mają zupełnie odmienne charaktery.
  • Nuka w początkowych scenach na Złej Ziemi w Królu Lwie II: Czasie Simby  wypowiada takie zdanie o Kovu: "Skaza nie był jego ojcem, przygarnął go tylko".
  • W scenie patrzenia na gwiazdy z Kiarą Kovu mówi o Skazie: "Nie był moim ojcem, ale ciągle żyje we mnie"
  • Miało tak być jedynie w początkowych planach,ale twórcy zorientowali się, że wtedy Kovu i Kiara byliby spokrewnieni, więc zmienili to.
  • Wtedy pomiędzy Kiarą a Kovu byłaby znaczna różnica wieku
  • Zira, nawet jakby adoptowała Kovu, mówiłaby o nim jak o synu a Nuka nadal byłby jego bratem.

Kovu to syn Chumvi'ego i Kuli

Argumenty:

  • Cała trójka ma podobny kolor sierści.
  • Ogon Kuli tzn. pędzelek jest koloru ciemnobrązowego, zaś grzywa i pędzelek Kovu tego samego koloru.
  • Chumvi i Kula są z pokolenia Nali i Simby, a Kovu z pokolenia Kiary.
  • Kovu w dzieciństwie miał podobny charakter do Chumvi'ego.
  • Zira mogła zabić Chumvi'ego i Kulę, a następnie zaadoptować Kovu mówiąc mu, że jest jej synem.
  • Kovu z wyglądu nie przypomina Ziry.

Kontrargumenty:

  • Chumvi i Kula nie posiadają złoziemskiego nosa oraz ich nosy są różowe, gdy nos Kovu jest czarny.
  • Kovu ma zielone oczy gdy Chumvi i Kula mają czerwone.
  • Chumvi i Kula są postaciami półkanonicznymi.
  • Chumvi i Kula są lwioziemcami, a Kovu na gołe oko widać że to złoziemiec.

Kovu to syn Nali i Skazy

Argumenty:

  • W wyciętym fragmencie z pierwszego filmu, widać że Skaza jest bardzo zainteresowany Nalą i chce mieć z nią dzieci. Gdyby więc lwica zaszła w niechcianą ciąże której skutkiem byłby mały Kovu nie byłoby to bardzo dziwne.
  • Wyjaśniałoby to kolor oczu Kovu.
  • Vitani, która najczęściej jest brana za siostrę Kovu, jest do Nali bardzo podobna.
  • Wyjaśniałoby to dlaczego Skaza wybrał Kovu na swojego następcę.

Kontrargumenty:

  • Gdyby Kovu byłby synem Nali, Kiara byłaby jego siostrą, a Disney wiele razy pokazał już że nie chce pokazywać w filmach przeznaczonych dla dzieci kazirodztwa.
  • Skaza był raczej zbyt stary by mieć dziecko.
  • Kovu raczej nie jest zbyt podobny do Nali.