FANDOM

Kali - (Fanowska) Zaginiona córka Sarabi i Mufasy. Siostra Simby. Została znaleziona w jaskini którą zamieszkiwała jako samotniczka. Ma córkę; Kaye, oraz partnera - Ayo.

Charakter

Kali ma swój charakterek, jednak jest porządną i odpowiedzialną lwicą. Dzielnie walczy za swoją ziemię, szanuje zasady i opiekuje się lwiątkami. Chętnie się z nimi bawi. Często jest jednak uparta.

Wygląd

Kali jest ładną, brązową lwicą z beżowym podbrzuszem, ciemnymi krótkimi paskami pod oczyma, jasnym pyskiem i znakiem na przedniej lewej łapie. Ma pomarańczowe oczy.

Relacje

Sarabi - Nigdy jej nie znała. Została porwana tuż po narodzinach, teraz nawet nie wie, że jest jej córką.

Mufasa - Nie znała go dobrze, ale była przy jego śmierci i go opłakiwała, bo wiedziała, że jest z nim spokrewniona.

Simba - Bardzo go kocha. Jednak nie spędza z nim wiele czasu.

Skaza - Zawsze czuła do niego nienawiść. Nigdy nikomu nie zdradziła, że jest jego siostrzenicą.

Zira - Jest na nią wściekła i jej nienawidzi. Trzyma się od niej z daleka.

Kaya - Zawsze kochała swoją córkę najbardziej na świecie. Jest z niej dumna i nigdy jej nie opuści.

Ayo - Kocha swojego partnera. Spędza z nim jak najwięcej czasu. Gdyby zmarł, mogłaby nawet popełnić samobójstwo z rozpaczy.

Ciekawostki

  • Podobno podkochiwała się w Kovu, ale nie szukała u niego szczęścia, ponieważ on miał już partnerkę; Kiarę.
  • Zawsze czuła nienawiść do Złej Ziemi, bo gdy była samotniczką, została mocno pobita przez nich.