FANDOM

Himba - samotnik aktualnie żyjący na obrzeżach Lwiej Ziemi. Syn Kovu i Kiary, brat Bao i Pango.

Wygląd

Jako lwiątko Himba był drobny i miał puszystą sierść, oraz krótki, szpiczasty ogonek. Na głowie posiadał trzy kruczoczarne plamki i drobniutką grzywkę tegoż koloru. Lewek o krępej sylwetce i krótkich nogach był powszechnie uważany za ,,słodkiego".

Będąc dorosłym lew jest postury Mufasy. Ogromny, umięśniony samotnik budzi grozę wśród stada wiej ziemi. Ma ogon o kształcie bicza i szablaste pazury. Niczym nie przypomina malucha, którym kiedyś był.

Charakter

Mały

Jako noworodek i troszkę starszy maluch był wyjątkowo nieznośny. Często godzinami płakał, doprowadzając rodziców do pasji, albo próbował uciekać od nich, gdy nie widzieli. Łatwo było go czymś zaciekawić tak, żeby maluch od razu chciał to mieć. Bardzo podziwiał ojca i strasznie chciał być kiedyś taki jak on. Obserwując go z jaskini, ryczącego na czubku lwiej skały, malec nie mógł sie doczekać aż zostanie królem. W międzyczasie był często łajany i karany przez Kiarę. Przez późniejsze tygodnie jego charakter coraz bardziej się pogarszał. Czuł się okropnie będąc wyśmiewanym przez inne lwice, gdy się potykał albo był wylizywany przez matkę. Często się smucił i próbował udawać dorosłego, co kończyło się opłakanymi skutkami. Zdarzało się, że za psoty dostawał lanie od Kovu, przez co mały zaczął się go bać i tracił w nim autorytet.

Podrośnięte Lwiątko

Himba stał się wtedy obrażalski i złośliwy, robiąc wszystko na przekór rozkazom. Kovu czasami go za to bił, jednak ta metoda działała tylko jakiś czas-później lewek robił się coraz bardziej zepsuty. Dokuczał innym dzieciom i dręczył małe zwierzęta, takie jak mrówki, żuki i jaszczurki. Zuchwale odnosił się do dużych zwierząt, przez co wpadał w tarapaty i ojciec musiał go ratować.

Młody Dorosły

W tym wieku Himba mściwie wyrzucał ojcu i matce złe traktowanie w dzieciństwie, które zepsuło mu przyszłość. Dochodziły między nim a rodzicami wściekłe kłótnie i wzajemne zarzuty o przeszłości. Młody lew łatwo wpadał we wściekłość, na pytania odpowiadał półsłówkami. Robił się też agresywny, gdy coś go irytowało albo szło nie po jego myśli. Wyżywał się na lwiątkach swojego stada, strasząc je swoim rykiem i pazurami. Nie przyznawał się nigdy do jakichkolwiek słabości, chociaż takowe istniały, i niemal nigdy nie mówił całej prawdy, bywało też, że kradł. Jego stosunki i rodziną całkiem się zepsuły.

Podczas wyjątkowo ostrej wymiany zdań, Himba wyparł się Kiary i Kovu w roli rodziców i odszedł, by zostać włóczęgą.

Ciekawostki

  • Przeżył ogromną traumę z dzieciństwa, gdy jako małe lwiątko został zbity przez ojca na oczach wszystkich ze Stada Lwiej Ziemi.
  • Kiedyś chciał być królem, ale teraz myśli o tym wręcz z obrzydzeniem.
  • Został nazwany po swoim dziadku, Simbie.
  • Chociaż twierdzi, że nie kocha już rodziców, oni zawsze pozostaną w jego sercu, czy tego chce, czy nie.
  • Starannie ukrywa każdy swój dobry uczynek, bo nie chce żeby ktoś uznał go za miękkiego.
  • Uważa prześladowanie lwoziemców jako swego rodzaju ,,zemstę".
  • Chce mieć w przyszłości partnerkę.
  • Nie opuścił Lwiej Ziemi już tylko dla tego, że czuje się pewnie na swoim terytorium. Rodzice lwa pocieszają się, że może Himba nie chce odejść ze względu na na nich, ale nie jest to prawda.
  • Pomimo tego, iż jest bardziej złą niż dobrą postacią nigdy nie zrobił ,,prawdziwie" złego uczynku takiego jak zabójstwo lub naganianie do buntu. Jest bardziej kimś w rodzaju pojedynczego buntownika, który chce mścić sam siebie.

Galeria

Indeks

Himba jako dziecko