FANDOM

Hatua

Fanowski wnuk Mufasy, wymyślony przez Luki0053(ew. Lunix). Syn Uzuri i Wajibu. Urodził się między środkiem, a końcem panowania Skazy. Ojciec Nguvu, Wajanjy, Haiby, Juy i Tumaini.

Wygląd

Hatua był dość rosłym lwem. Posturą oraz wielkością bardzo przypominał Mufasę, przez co dosyć często mówiono, że jest wykapanym dziadkiem. Ma nieco ciemniejszą sierść od Mufasy, zielone oczy oraz, co bardzo rzadko się zdarza, dwubarwną grzywę koloru mocnej czerwieni wraz z głęboką czernią. Powieki jego oczu były natomiast u góry jaśniejsze a u dołu ciemniejsze od sierści. Posiadał również na tylnej lewej łapie dużą szramę po hienie.

Charakter

Hatua był dość spokojnym lwem. Zawsze chwalił się swoją "królewską pozycją" mimo że tak naprawdę nie miał szans zostać ważniejszą personą w królestwie. Lubił figlować, lecz był spokojnym lwem, przez co nie miał zbyt dużo przyjaciół. Prawie jedyną lwiczką, która go akceptowała była Lulu. Pomimo, że był zadufany w sobie to był bardzo inteligentny. Lubił dyskusje z Rafikim i bardzo szybko chłonął wiedzę. Po śmierci ojca zgorzkniał pomimo, że był jeszcze dzieckiem. Stał się taki, jak chciał jego ojciec. Lwem, który jest odpowiedzialny oraz chłodno kalkulujący każdy szczegół. Jego kolejna przemiana nastała po śmierci matki. Wtedy po załamaniu nerwowym pomału starał się powrócić do czerpania z życia przyjemności, choć nie zawsze mu się to udawało.

Relacje

Uzuri - Z matką miał najlepsze relacje. To ona nauczyła go kochać ten świat oraz optymizm, który przydał mu się w przyszłości.

Wajibu - Z początku ojciec nie tolerował syna. Uważał, że nie ma syna. Często go nazywał "Kosa" co oznacza błąd, pomyłkę. Jednak, gdy Skaza objął tron, zmienił podejście do Skazy, jak wcześniej nienawidził Mufasy i chciał z wszelką cenę uzyskać przychylność Skazy, tak w późniejszym czasie postępy Skazy przyczyniły się do niejednego rozmyślania Wajibu. Pod koniec życia przeprasza syna za wszystkie swoje błędy wobec niego.

Simba - pierwsze spotkanie z Simbą nie było zbyt przyjazne, lwy o mało się nie pogryzły. Lecz z czasem stali się sobie bliscy.

Nala - Hatua z Nalą znali się jeszcze za czasów Skazy. Zawsze mogli na siebie liczyć. Przy sporach lwów z Hatuą była głównym czynnikiem łagodzącym spór.

Kiara - Hatua poznał ją gdy był w nastoletnim wieku, a ona była jeszcze dzieckiem. Ale od razu przypadli sobie do gustu ze względu na podobieństwo Kiary do Lulu.

Kion - Hatua nie pawał takim entuzjazmem do Kiona co do Kiary, Jak stwierdził "Głupiec, ale pomocny."

Kovu - Początkowo ciężko się układało między tymi dwoma. Gdy sytuacja wydawała się opanowana, nastąpił incydent, który schłodził relacje między nimi do prawie samej śmierci Hatuy.

Mufasa - Nie znał dziadka osobiście. Jedynie z opowiadań matki i babci. Nienawidził, gdy kojarzono go z dziadkiem. Z reguły odpowiadał "Jestem jegomość Hatua, przypominam gdybyście zapomnieli"

Sarabi - Z babcią miał ciepłe relacje. Pomimo, że nie lubił kojarzenia go z Mufasą, chętnie słuchał historii na jego temat.

Timon i Pumba - Lubi ich, jest pełen podziwu jak można mieć wszytko gdzieś, Lecz nienawidzi ich motto "Hakuna Matata"

Lulu - Jedyna lwiczka, która go akceptowała. to nie znaczy, że go uwielbiała. Ale zainteresował ją swoim spokojem, oraz inteligencją. Dopiero po ataku hieny na tą dwójkę zrozumiała, że Hatua jest zdolny oddać za nią życie. Lecz nastąpiła długa rozłąka po której stali się parą.

Leah, Koda, Asha - Uwielbia całą trójkę. Najbardziej Leah, bardzo ją pokochał. Uwielbiał ich niańczyć oraz udzielać cennych rad.

Nguvu - Pierwszego syna traktował jak Wajibu jego. Z czasem jednak odpuścił, a syn wyrósł na lwa, z którego Hatua nie mógł być bardziej dumny.

Wajanja i Haiba - bliźniaki, są z drugiego miotu. (Nie wiem co napisać, jak będę miał ochotę na rozpisanie historii to może coś wymyślę z nimi.)

Jua - Czwarte dziecko, ale pierwsza córka Hatuy. Dopiero przy niej Hatua zupełnie zmienił się z dyscyplinarnego w kochającego ojca.

Tumaini - Ostatnie dziecko Hatuy. Narodziła się po śmierci ojca. Jako jedyna ma możliwość widzenia zmarłych, jakby żyli. Lecz widuje takie lwy rzadko. Jej koniec ogona jest dwubarwny, jako jedynej z rodziny Hatuy.

Marzenia

Hatua miał wiele marzeń, a to kilka z nich:

-Marzył o tym by zostać gwiazdą, bo wtedy miałby pewność, że dobrze czynił w życiu. To marzenie towarzyszyło mu do końca życia.

-Marzył by być królem. Zazębia się z marzeniem o byciu gwiazdą.

-Chciał odwdzięczyć się hienie, która go uratowała.

-Zawsze marzył by wznieść się wysoko niczym ptak i być wolny.

-Poniekąd marzył o zemście na Skazie. (Wcale nie jest aż taki dobry jakby mogłoby się wydawać.)

-Przez cały czas podczas wygnania marzył o choćby spotkaniu z Lulu.

-Pragnął o stworzeniu "szkoły" dla lwów w celu "poszerzania ich horyzontów".

Ciekawostki

- Jego "zdolnością" była możliwość "czytania" z oczu, nie było to jednak zbyt skuteczne. na pewno umiał rozróżnić, czy postać kłamie, bądź mówi prawdę, a ponadto potrafi rozpoznać jakie uczucia jej towarzyszą. Poza tym każdy praktycznie potrafił czytać z jego oczu. To było dla niego niezbyt komfortowe, zwłaszcza w kilku jego życiowych chwilach.)

- Po tym jak hiena go uratowała często mawiał, że "jedna hiena próbowała go zabić, a druga go ratuje". Dopiero gdy ta sama hiena staje się przyczyną jego śmierci z nienawiścią powiedział "Myliłem się, hiena mnie ratuje, po czym ta sama hiena mnie atakuje." Jeszcze nie wiedział, że ciosy, które otrzymał są śmiertelne. Po tym incydencie hieny opuściły poraz kolejny Lwią Ziemię, na jakiś czas.

- Pomimo, że nienawidził piosenki "Hakuna Matata" to tuż przed śmiercią poprosił Timona i Pumbę, by ją odśpiewali.

- Po jego śmierci pojawiła się nowa gwiazda, czy stał się gwiazdą? Nikt tego nie wie, ale wszyscy w to wierzą.

- Rafiki ciężko przeżył śmierć swojego "ucznia", ale zauważył wielki potencjał w pierworodnym Hatuy.

-Może i to mało ważne, ale tuż po śmierci swojej matki otrzymał (nieważne póki co od kogo) sakiewkę na rzemyczku, w której było nasionko z drzewa, pod którym żył z matką na wygnaniu, oraz podczas jego podróży otrzymał czarny na zewnątrz, a biały w środku kamień. Od razu sobie wmówił, że to medalion. Od tego wzięła się nazwa jego stada. Stado Medalioniu.