FANDOM

Harufu

Harufu - Fanowska córka Skazy i Ziry, kuzynka Simby i siostra bliźniaczka Nuki.

Wygląd

Harufu jest lwicą o beżowej sierści, jej bodbrzusze i pysk są jaśniejsze. Ma czarny złoziemski nos i grzywkę zaczesaną do tyłu. Końcówka jej ogona jest ciemno brązowa. Jej obwudki wokół oczu są brązowe. Posiada paski na uszach i sierść roznącą od wewnętrznej części ucha.

Charakter

W dzieciństwie Harufu była wesołą ale nieśmiałą lwiczką. Nie lubiła bawić się z innymi lwiątkami, pomimo że często zapraszały ją do zabawy. Tak jak jej ojciec, była bardzo sprytna i pomysłowa. Po odejścu na Złą Ziemię, jej charakter bardzo się zmienił. Stała się nieczuła i obojętna, obchodziło ją tylko bezpieczeństwo rodziny i zemsta na Simbie.

Relacje Rodzinne

Skaza - Harufu bardzo kochała swojego ojca, pomimo że spędzali ze sobą mało czasu.

Zira - kocha swoją matkę, tak jak ona ją. Po wygnaniu jak i przed nim, spędzały ze sobą wiele czasu. Zira uczyła ją polować i jak ma się zachowywać w towarzystwie.

Nuka - zawsze dobrze dogadywała się z bliźniakiem. W dzieciństwie często się ze sobą bawili. Po wygnaniu częsro go posieszała, kiedy matka nie zwracała na niego uwagi.

Kovu - nie zpędzali ze sobą wiele czasu, pomimo to Kovu bardzo ją lubił. Nie krzyczała na niego, tak jak Zira a spokojnie prubowała mu wytłumaczyć to, czego nie wiedział.

Vitani - jej stosunki z siostrą zwykle były dobre. Często dokuczały sobię nawzajem, ale u nich było to normalne. Robiły to z rzartów. Kiedy Vitani chciała przejść na stronę lwioziemców, Harufu prubowała ją powstrzymać.

Simba - Oboje się nienawidzą, Simba z począdku chciał przekonać ją, aby też dołączyła do lwioziemców, ale ona się nie zgodziła.

Nala - obie są sobię obojętne.

Kiara - Harufu nie przepada na Kiarą, ona sama ledwo ją zna.

Historia

Dzieciństwo

Harufu urodziła się kilka mniesięcy po śmierci Mufasy. Szybko rosła. Spędzała dużo szasu z matką. Pewnego wieczoru naa Lwią Skałe wrócił Simba. Wtedy Zira ukryła swoje dzzieci w jaskini niedalego Lwiej Skały. Kiedy Harufu dowiedziała się o śmierci ojca, wpadła w rospacz. Kilka dni po obięciu tronu przez Simbe, została wygnana z resztą rodziny i kilkoma innymi lwicami.

Młodość

Po wygnani na Złą Ziemię, Harufu stała się nastolatą. Pewnego dnia Zira zleciła jej sprawdzenie, czy dziecko Simby jest dziewczynką czy chłpcem. Czym prendzej pobiegła przed Lwią Skałę. Z łatwością ukryła się w tłumie. Uradowana wruciła na Złą Ziemię aby zameldować matce, że dziecko Simby to dziewczynka. Obie bardzo cieszyły się z tej wiadomości. Kilka tygodni po prezentacji Kiary, Harufu udała się na Lwią Ziemię w celu upolowania czegoś dla swojej rodziny. Kiedy była blisko złapania zebry, przerzkodziła.jej w tym Nala. Harufu nie chcą wpadać w bujkę, uciekła spowrotem na Zła Ziemię. Kilka mniesięcy po rym zdarzeniu, ona i Zira poszły szukać Kovu, którego mniał pilnować Nuka. Znalazły go razem z Kiarą. Z począdku chciały zaatakować Simbe, ale zoriętowały się, że jest z nim reszta stada. Po całej konfrontacji ona, Zira ibKovu wracają na Złą Ziemię.

Dorosłość

Kiedy Harufu i Nuka byli dorośli, a Kovu i Vitani byli nastolatkami, nadszedł czas na wykonanie planu Ziry. Razem z Nuką i Vitani podpalają Lwią Ziemię. Po śmierci Nuki i zdradzie Kovu, była jeszcze bardziej zdeterminowana aby zemścić się na Simbie. Po śmierci Ziry, jako jedyna nie orzeszła na stronę lwioziemców, a wróciła na Złą Ziemię. Ostatni raz widziano ją nieopodal Lwiej Skały podczas ślubu Kovu i Kiary.

Ciekawostki

  • Jako jedyna lwica ze stada złej ziemi, nie przeszła na stronę lwioziemców.
  • Jest pierwszą postacią Igiełki24.
  • Jest ładniejszą wersią Ziry.
  • Jej ulubione jedzenie to mięso zebry.