FANDOM

Eren
250px
Znaczenie imienia (Suahili) Brak
Status Nie żyje
Powód śmierci Choroba
Stado Górskie Szczyty
Pozycja Król
Partnerka Lily
Potomstwo Miko - córka
Reszta rodziny Kijivu - matka,

Lovely - siostra, Simu ciotka

Kolor futra Szary z ciemną grzywą i jaśniejszym brzuchem oraz szyją
Usposobienie Pewny Siebie, rozważny, romantyczny
Eren - Były król Górskich Szczytów. Partner Lily, ojciec Miko i syn Kijivu. Obecnie nie żyje. Zmarł przez chorobę.

Wygląd:

Eren był silnym, umięśnionym i przystojnym samcem. Jego sierść była ciemno-szara z jaśniejszym brzuchem i szyją. Środek uszu był jasno-brązowy, a nos lekko różowawy. Grzywa i końcówka ogona są ciemno-szare przechodzące w lekki granat. Ma żółto-pomarańczowe oczy. Jako kociak miał gładki pysk, jednak gdy dorósł, zaczął on wyglądać jak u typowo zło-ziemca. Jako lwiątko miał bardzo rozczapierzoną grzywkę, lecz gdy stał się dorosły, mikroskopijna grzywka zamieniła się w bujną, grubą i piękną grzywę.

Charakter:

Jako lwiątko, Eren był bardzo porywczy (zupełnie jak matka) i pewny Siebie. Nie mógł się doczekać dnia w którym zostanie królem. Uważał że jako przyszłemu władcy wszystko mu wolno. Gdy dorósł, zwłaszcza po śmierci matki, stał się bardziej rozważnym, myślącym, rozsądnym, ale wciąż pewnym Siebie i w głębi romantycznym lwem, a wkrótce i królem. Nigdy nie planował zakładać rodziny, jednak gdy poznał Lily, młodą lwicę która wraz z matką przybyła na tereny jego stada, z miejsca zmienił zdanie. Jako partner był bardzo romantyczny, opiekuńczy i dobry. Podobnie jako ojciec.

Historia:

wkrótce...