FANDOM

Elron- Pierwsze dziecko i jedyny syn Theora i Cereni. Był kuzynem Simby, Nuki, Vitani oraz Kovu. Jego ojciec był najmłodszym synem Ahadiego. Pierwszy Łowca, potem król Maronu.

Historia

Elron urodził się tego samego dnia, co Simba. Zaprzyjaźnił się z nim i Nalą. Poszedł z nimi razem na Cmentarz Słoni. Jako jedyny okazał odwagę w czasie spotkania z Hienami. Po uratowaniu przez stryja Mufase wrócił na Lwią Skałę. Nie przepadł zbytnio z stryjem Skazą, który udawał przed nim miłego (młody lew potrafił wyczuwać, gdy ktoś go okłamywał) Po śmierci Mufasy i zniknięciu Simby niechętnie podporządkował się stryjowi. W czasie rządów Skazy doszło do kłótni między jego ojcem a Skazą, w wyniku której Theor został skazany na śmierć. Elron go za to znienawidził. Gdy powrócił Simba jako pierwszy przeszedł na jego stronę. Po wygranej Simby przysiągł mu swą wierność. Poparł go w wygnaniu znienawidzonej ciotki, Ziry. Do czasu narodzin Kiary został wyznaczony przez nowego króla na dziedzica Lwiej Ziemi. Był także Pierwszym Łowcą, gdyż był najlepszym myśliwym w całej Lwiej Ziemi. Gdy Kiara idzie się bawić, Simba prosi Elrona, by razem z Timonem i Pumpą pilnował jego dziecko. Lew zgadza się i po kryjomu ją śledzi. Gdy zauważa, że podchodzi do nich Zira reaguje i wyskakuje, by chronić Kiare. Dochodzi do rozmowy z znienawidzoną ciotką, która szydzi z niego. Przybywa Simba, który razem z Elronem ją przeganiają (Zira zabiera małego Kovu).

Wygląd

Miał unikatowy wygląd: Czarną sierść, brązową grzywę, jasne oczy oraz warkocz pod brodą.

Charakter

Elron był przyjacielski, lojalny oraz inteligentnym lwem. Nienawidził, jak ktoś go jawnie okłamywał i oszukiwał. Był odważny nawet w obliczu wielkiego niebezpieczeństwa. Był także pamiętliwy, nie zapomniał tego jak Skaza skazał na śmierć jego ojca. Nie cierpiał też Ziry, która nim gardziła.

Umiejętności

  • Ryk Przodków-Gdy Elron ryczy wraz z nim ryczą wielcy królowie z dawnych dni przez co każdy wróg, który go usłyszy traci zapał do walki i ucieka.
  • Tropienie-Potrafi świetnie tropić zwierzynę łowną
  • Polowanie-Jest wyśmienitym łowcą lepszym od większości lwów
  • Charyzma-Jest bardzo charyzmatyczna, potrafi przekonać innych by szli za nim i walczyli.
  • Walka-Jest całkiem niezłym wojownikiem, choć niekoniecznie najlepszym.

Ciekawostki

  • Kolor oczu i sierści odziedziczył po matce, Cereni, która przybyła z Maronu
  • Był uczony razem z Simbą
  • Świetnie się dogadywał z ojcem, z którym spędzał sporo czasu
  • Lubi odpoczywać na Lwiej Skale