FANDOM

Dafina - fanowska matka Sarafiny stworzona przez Marte Tarasiuk

Wygląd

Dafina jest lwicą o jasnym, prawie białym futrze i niebieskich oczach. Jest bardzo podobna do swojej córki, Sarafiny.

Charakter

Dafina była chciwą i bardzo wymagającą lwicą. Uważała się za lepszą od innych lwów ze względu na pochodzenie i kolor futra.

Historia

Dafina urodziła się w Księżycowym Stadzie, jako jedno z niewielu zdrowych lwiątek. Król jej stada postanowił wykorzystać ją jako kartę przetargową i wydał ją księciu koronnemu Żyznych Ziem jako żonę. W zamian za to, Księżycowe Stado miało dostać zwierzęta na ubój i kilka polujących lwic z Żyznych Ziem. Kiedy dorosła, zamieszkała na Żyznych Ziemiach razem ze swoim mężem, z którego nie była zbytnio zadowolona. Tak naprawdę to z niczego nie była tam zadowolona. Jakiś czas potem, urodziła Sarafinę jednak nie była zbyt dumna z córki. Chciała urodzić białe lwiątko, co spełniło się jakiś czas potem. Jednak, lewek był głuchy. Wtedy, myśląc że mąż ją zdradził, chciała wrobić likaony w morderswo jego potencjalnego syna z inną lwicą. Jednak wszystko się posypało. Stado Żyznych Ziem nie mogło jej jednak skazać na śmierć, więc wysłali ją i Sarafinę na Lwią Ziemię, gdzie jej córka miała poślubić Księcia Take. Najprawdopodobniej zmarła kilka lat później za panowania mrocznego lwa.