FANDOM

Chuluun jest Śnieżnym Lampartem. Jedną z trzech głównych antagonistów w trzecim (finałowym) sezonie serialu "Lwia Straż". Zadebiutowała po raz pierwszy w odcinku "Ghost of the Mountain" (Na polski można to przetłumaczyć jako Duch gór). Jest samicą, mieszka w śnieżnych górach. Jest samotnicą, mimo wszystko przyłączyła się do grupy Makuchy.

Wygląd:

Chuluun jest dość chudą, zgrabną lecz o dość grubych i silnych łapach kocicą. Ma dość długi ogon oraz okrągły pysk. Większość jest futra jest w kolorze śnieżno-fioletowym z ciemniejszymi kropkami i rozetami oraz pasami na pysku. Ma różowy nos i jasno-niebieskie oczy. Jej łapy, brzuch, szyja oraz dół pyska są białe.

67356220 915997055437433 7447149096237739523 n

Chuluun w odcinku "Ghost of the Mountain"

Charakter:

Chuluun zostaje opisana jako przebiegła, sprytna i chytra lamparcica. Wykorzystuje swoje położenie oraz naturalne zdolności lamparta śnieżnego, przez co może sprawić aby inne stworzenia uważały ją wprost za ducha. Postrzega to jako zabawę lub tzw. mechanizm obrony przed nieprzyjaciółmi. Po swojej porażce, dołącza do Grupy Makuchy w celu zemsty na Lwiej Straży. Jak sama przyznaje, nie szanuje Kręgu Życia i robi sama to co chce, w tym straszy inne zwierzęta dla rozrywki. Jest szybka i zwinna, zwłaszcza na swoim terytorium.

Teorie:

W przyszłości będzie w związku z Makuchą:

Argumenty:

  • Mają dość podobne charaktery,
  • W serialu widzimy że oboje Sobie ufają i przepadają za Sobą,
  • Oboje są lampartami (Chuluun jest lampartem śnieżnym),

Kontrargumenty:

  • Nie wiemy co stanie się z nimi po zakończeniu się trzeciego sezonu Lwiej Straży,
  • Chuluun nie jest chyba zbytnio zainteresowana zakładaniem rodziny, ponieważ jest samotniczką,
  • Prawdopodobnie po zakończeniu się serialu, oboje wrócą na swoje terytoria i nie wiadomo czy kiedykolwiek jeszcze się zobaczą,
  • Nie widzimy żeby Makucha czuł coś do Chuluun.