FANDOM

Amani - lwica z pokolenia Simby, jego przyrodnia siostra. Jej imię pochodzi z suahili i oznacza spokój.

Rodzina :

Lwica urodziła się za czasów panowania Skazy, dlatego jest jej ojcem

Skaza - ojciec lwiczki. Nie wiele o nich wiadomo o ich relacjach, Skaza prawdopodobnie traktuje ją jak powietrze.

Sarabi - Amani ma z nią dobre relacje. Zawsze słucha się matki, a ta jest gotowa zrobić dla niej wszystko.

Nala - nie lubią się, Nala twierdzi że jezeli ojciec jest tyranem to ona również taka będzie.

Sarafina - jej matka chrzestna, Sarafina ją lubi, obiecała Sarabi że w razie komplikacji zajmie się nią.

Historia :

Urodziła się jako drugie dziecko Sarabi, i nie wieadomo które z kolei Skazy.

1-3 miesiące

Lwiczka przychodzi na świat. Uczy się chodzić, mówić. Bardzo szybko nauczyła się sama sobie radzić z chodzeniem, z mową już inna sprawa . Rosła dość szybko, jak i również można było zauważyć jej podobieństwo do ojca.

4-9 miesięcy

Amani radzi już sobie sama, zachowuje się dojrzalej niż reszta lwiątek w jej wieku. Raczej samotniczka, mimo to bardzo rzuca się w oczy Tojowi i Chumviemu. Na razie woli Toja. W wieku 7 miesięcy zaczęła wczesne, indywidualne nauki polowania. Jako że była zwinna i szczupła dawała sobie z tym radę. Jeszcze lepiej walczyła. I wtedy straciła ciocię Sarafinę, bardzo to przeżyła. Jej relacje z Nalą się pogorszyły.

Wiek nastoletni i życie dorosłe.

Jako nastolatka bywała wredna, opryskliwa, i nerwowa, przez co Skaza był dumny. Postanowiła na jakiś czas się odizolować i uciekła na rajską ziemię. Spotkała tam Simbę ( nie wiedziała że to jej brat ). Spędziła tam parę tygodni, wróciła gdy zabrakło jej Toja. Po powrocie zostali parą, żyła prawie normalnie. Po śmierci ojca ożeniła się z Tojem i dowiedziała się kim jest Simba. Obecnie jest w ciąży, oczekuje blizniąt.

Ciekawostki :

- Nie rozpaczała po śmierci ojca, nawet się cieszyła że wreszcie nie musi się nim martwić

- Została matką chrzestną Kopy

- Simba chce pogodzić ją i Nalę, ale mu nie wychodzi.

Wygląd :

Sierść jaśniejsza od sierści ojca, nieco bardziej wpadająca w jasny brąz, jaskrawo zielone oczy, krążki na uszach, ciemno brązowy nos złoziemki, górna obwódka oka ciemna, pomalowane łapy.

UruHead-1-