Śnieżna Ziemia - kraina znajdująca się najdalej na północ w całej Afryce. Panuje tam klimat arktyczny mimo, że daleko od niego do bieguna. Nie ma tam miejsca, w którym nie byłoby lofu czy śniegu, dzięki czemu ziemia ta jest nazywana czasem Zimową Krainą Afryki. Jedynymi mięsożercami na tych terenach są Lwy Śnieżne.

Wygląd

Na Śnieżnej Ziemi nie brakuje zamarzniętych rzek, lodowców ani iglastych lasów. Najczęściej spotykanymi kolorami są tam niebieski, biały, szary i zielony przechodzący w czerń, choć rano to wszystko mieni się na żółto, a wieczorem na różowo, czerwono i pomarańczowo. Śnieżna Ziemia jest podzielona na cztery lądy - Ląd Śnieżnej Zamieci, Ląd Lodowej Rzeki, Ląd Śniegowej Skały, Ląd Lodowej Jaskini - Twardą Rzeką. Gruba warstwa lodu pozwala przemieszczać się zwierzętom na inne części terytorium.

Ważne miejsca

  • Lodowy Szczyt - pełni funkcję Lwiej Skały. Królem wybiera się tego lwa, któremu najkrócej zajmie wspinaczka na niego. Lodowy Szczyt jest tak naprawdę najbardziej śliskim lodowcem Śnieżnej Ziemi. Z jego szczytu można zobaczyć każdą część terytorium.
  • Twarda Rzeka - główne źródło pożywienia i wody mieszkańców. Jej nazwa wzięła się od grubej warstwy lodu który ją pokrywa. Lwy jednak nie mają problemu z lodem - co miesiąc wokół każdego lądu wycinają pazurami szerokie dziury.
  • Czarne Szczyty - to jedyne czarne elementy krajobrazu Śnieżnej Ziemi. Kiedy lew śnieżny zdechnie, właśnie tam jest kładziony, gdyż Czarne Szczyty to święte dla lwów śnieżnych skały - Skały Dziewięciu Kłów. Panuje tam niemiła atmosfera, gdyż nie ma tam śniegu, można tam usłyszeć chichoty duchów, ze wszech stron Czarne Szczyty są otoczone przez lasy, wszędzie można znaleźć ciała lwów i na dokładkę zawsze jest tam ciemno, tylko z nieba sączy się słabe, krwistoczerwone światełko, dające jeszcze bardziej upiorny efekt.

Terytoria

Ląd Śnieżnej Zamieci

Największe terytorium Śnieżnej Ziemi. Żyje tam Stado Śnieżnej Zamieci, spośród którego wybiera się króla. Lwy tam mieszkające mają bowiem najbardziej przywódczy charakter. Samo terytorium Lądu Śnieżnej Zamieci wygląda wyniośle. Nie ma tam żadnych lasów, co kilka kroków stoją góry lodowe. Wszystko wygląda czysto i schludnie, jednak często zdarzają się tam zamieci, od czego wzięła się nazwa tego miejsca.

Ląd Lodowego Wichru

Najmniejszy ląd Śnieżnej Ziemi. W całości jest płaską równiną, jedynie tuż przy Rzece znajdują się Czarne Szczyty i otaczający je Las Upiorów. Dzięki tym dwóm czynnikom lwy tam mieszkające są bardzo płochliwe, wychudzone, głodne i poważne.

Ląd Śniegowej Skały

Jest to drugi pod względem wielkości ląd Śnieżnej Ziemi tuż po Lądzie Śnieżnej Zamieci. Został nazwany dpo części dla żartu, ponieważ lwy żyjące tam są tak niemożliwie denerwujące i żartobliwe, jak niemożliwe jest istnienie twardej, śniegowej skały, a po części dla tego, że cały ląd jest zasypany śniegiem. Dorosłe lwy żyjące tam idąc po równinie mają śniegu po szyję. Nie wiadomo więc, dlaczego mieszkańcy są tak wkurzająco zabawni i głupi mieszkając w takich warunkach... a może właśnie dzięki nim? Napiszcie w komentarzu jak uważacie.

Ląd Lodowej Skały

Na tym lądzie nie ma śniegu. Całą powierzchnię regionu pokrywają lód i lasy. Żyjące tam lwy strasznie lubią gadać, dlatego też często zostają dyplomatami i posłami. Mimo iż mają gadane, są najbardziej szanowanymi lwami na Śnieżnej Ziemi - oczywiście po lwach z Lądu Śnieżnej Zamieci. Na terytorium tego lądu nie ma żadnych lodowców, za to są ,,bagna" których nie ma nigdzie indziej. W rzeczywistości są to dziury, położone tak gęsto, że jeśli lew wpadnie do jednej będzie miał ponad tysiąc wyjść, ale za wysoko, by dosięgnąć, więc lwy nie zapuszczają się w rejony tak zwanych ,,Lodowych Skał".

Władcy

Endo

Najmłodsza córka króla Świetlistej Ziemi. Uciekła ze stada i zjednoczyła cztery stada lwów z Śnieżnej Ziemi, więc mianowały ją one królową. Adoptowała tam dwa lwiątka z Śnieżnej Skały - Taia i jego siostrę - Ingę.

Taio

Został nowym królem, gdyż jako pierwszy dotarł na szczyt. Uwiodła go lwica Ushawi i miał z nią dziewiątkę dzieci, jednak tuż po porodzie wraz z matką zmarła ósemka z nich, więc Taio przez rok wychowywał syna - Aibu - ale później zmarł.

Aibu

Panował przez rok z powodu prośby ojca. Był mądrym królem, ale podczas jego trzecich urodzin zabił go Keio.

Keio

Został królem z powodu swojego własnego kaprysu, jednak pokonała go lwica ze Śnieżnej Skały Isha ze swoim oddziałem.

Isha

Wdrapała się jako pierwsza na szczyt i zyskała tron. Poślubiła tedy lwa o imieniu Enai. Miała z nim dwie (żywe) córki nieznanych imion.

?

(można edytować - wystarczy wymyślić nowego śnieżnego lwa, skontaktować się ze mną u (jeśli się zgodzę) mianować go kolejnym królem)

Prawa

?

(można edytować - wystarczy wymyślić jakieś pasujące prawo, skontaktować się ze mną i (jeśli się zgodzę) mianować je prawem Śnieżnej Ziemi)